بچه ها جان هر کی که دوست دارین آبرو داری کنید

جمع دانشجویی بینالود(خاطرات من در بینالود2)

دانشجویان امروز بینالود مدیران فردا

بچه ها جان هر کی که دوست دارین آبرو داری کنید

 

در وهله اول وقتي به عكس نگاه مي كني سواد پارچه نويس را زير سوال مي بري

 

مي خوام يه كمي مسئله را فلسفيش كنم منتها با مقدمه تا شايد از اين عكس برداشت ديگه اي را داشته باشيم

 

دوستي مي گفت با سفارش يكي از مديران قرار شد تا در مورد گاوداري آموزش هايي را به يك دختر و پسر دانشجو كه ظاهرا دامپزشكي مي خوندند بدهم به مرحله اي رسيديم كه لازم بود در مورد لقاح  و ابزارآلاتي كه در اين مورد بكار مي بريم را روي يك گاو براشون تشريح كنم ديدم دختر و پسر مثل اينكه خودشون را باختند و پيامهاي زير ميزي به هم رد و بدل مي كنند ازشون پرسيدم شما مگه زن و شوهر نيستيد گفتند نه!!!

عصباني شده و گفتم بفرماييد بيرون !؟

 

براي دختري خواستگار مياد تا مادر پسر مي فهمه دختره دانشجوست پا عقب مي كشه به اين بهونه كه مي خوام عروسم كدبانو باشه نمي خوام زياد چشم و گوشش وا شده باشه (انگار هر دختري دانشجو شد يعني پاكدامني، كدبانويي، خوب همسرداري مرخص)

 

باغبوني تا مي فهمه اردوي مختلط دانشكده  مي خواد در باغ او سياحتي كنه واكنش نشان مي ده و مانع ميشه مگه چه ديده و چه فهميده

 

پدري نمي گذارد دخترش در اردوي دانشگاهي اسم نويسي كنه چرا؟

 

 

عزيزان ما دانشجوها گاها تصويري كه از خودمون براي عامه مردم مي سازيم تصوير منفي را تداعي مي كنه

چند وقت پيش چند دانشجوي دانشگاه غير انتفاعي را ديدم كه توي بلوار خيابون باهم عكس مي انداختند پسره دراز مي كشيد و دخترا مي ايستاند و يه عكس ويا دخترا مي نشستند و پسرا مي ايستاند ويه عكس (حالات مختلف كه نياز به توضيح نداره) ماشينها و مردمي هم كه از اونجا رد مي شدند چپ چپ نگاهشون مي كردند

عزيزان اينگونه اعمال در داخل محيط دانشگاه ؛ واكنشي را ايجاد نمي كنه چون تعريفي كه ما از عكس انداختن داريم غير از تعريفي است كه مردم خارج از محيط دانشگاه از عكس انداختن ما دارن

 

از خوابگاه دانشجويي (دانشجويان دختر) در خيابون ... رد ميشم بعضي (گفتم بعضي)از دانشجوياني كه ميان و ميرن ؛ پوشش اونا؛ دست كمي از دختران خيابون گرد شهرمون نداره مردم چي فكر ميكنن

 

حالا بريم به سراغ عكس

حالا مي تونيد بهم بگوييد چرا باغچه سراي مهستان شديدا از پذيرفتن دختر و پسرهاي اونهم دانشجو معذرت خواهي مي كنه

 


نظرات شما عزیزان:

amiiiir4
ساعت12:07---21 دی 1392

khaste naba6i zynab khili tala6 mikoni


ديدبان غم
ساعت18:44---12 اسفند 1391
سلام دوستان دانشجو؛

واقعا چرا بايد اينطوري باشه!!!!!! اين طرز برخوردها از كجا سرچشمه گرفته؟؟؟؟

چند وقت پيش داخل شهرداري مشهد جلسه اي بود كه از بنده هم دعوت شده بود تا از ديدگاه دانشجويان براشون صحبت كنم و ميتونستم يك همراه هم ببرم كه بنده خانمم رو بردم.

داخل همايش نشسته بوديم كه يك نفر اومده و ميگه شما دانشجو هستين؟ گفتم : بله. گفت: آقا شما اونطرف بشينيد!!!!!! گفتم چرا؟ گفت آقا شما حرف من رو گوش كنيد!!! نميشه كه هميشه مواظب شما دانشجويان باشيم!!!!! گفتم مگه من كاري كردم يا خطايي از من سر زده؟ گفت: نخير!!!!

گفت جاتون رو عوض ميكنيد يا جلسه رو ترك ميكنيد؟ گفتم : خانم ،بريم. اقاهه كه تازه دو زاريش جا افتاده بود داشت عذرخواهي ميكرد كه مهندس يل و پژمان اومدن داخل و از من قضيه رو جويا شد كه گفتم وقتي نوبت من شد براي صحبت، ميگم و اون روز بنده نيم ساعت از رفتارهاي متناقض با دانشجويان و آثار سرخوردگي اين دانشجويان و نگاه آينده و بدبينانه به اين قشر را مطرح كردم كه در پايان با يك نظرسنجي مختصر به عنوان نماينده دانشجويان در اين مجمع انتخاب و قول همكاري از بنده گرقته شد.

به شما دانشجوياني كه دنبال حاشيه سازي براي خودتون و ديگران نيستيد، قول ميدم كه اين ديدگاه ها درست خواهد شد.

مطمئن باشيد، مردم يا موردي از ما دانشجويان ديدن و يا شنيدن. اونايي كه ديدن، در دراز مدت امكان داره ديدگاشون تغيير كنه. ولي اونايي كه شنيدن از خطاهاي ما دانشجويان، براي اينا بايد همايش گذاشت و از خوبي ها صحبت كرد و به جلسه هاي متفاوت دعوت كرد تا اونا با تغيير ديدگاه منفيشون، باعث تغيير نگاه بدبينانه مردم بشن.
پاسخ:آفرین به شما دانشجویانی که آبروی بروبچ دیگه ی دانشجو رو میخرین، تا که دیگه هر وقت اسم دانشجو رو بشنوند تو ذهنشون افکار قشر فرهیخته جامعه موج بزنه نه قشر بیکاری که واسه گذروندن وقتشون اومدن دانشگاه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, ] [ 21:16 ] [ زینب ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه